BesDaY MamA

1 april telah berlalu lama, tp bru ni dapat update, tahun ni tahun sangat bermakna sebab setelah hampir tahun kami berkahwin barulah tahun ni kami dapat mengecapi kebahagiaan sebenar di mana semua dapat berkumpul sbagai satu keluarga di rumah sendiri,

apa kaitan 1 april tu kan....hahahaha tu besday aku...kebetulan time tu makcik aku datang KL so aku pergi uruskan untuk bermalam di PWTC..amek dia dari TERMINAL BAS SELATAN bawak pergi PWTC...korang mesti tanya...nape x tdo umah aku plak ek...sb dia ada majlis kat PWTC malam tu....

dan balik dari KL tu aku pun tido bertrio ngan anak2 (aktiviti biasa dalam kereta), so mr hubby drive sengsorang...tetiba dia kejut aku, dia kata nak beli barang...aku yang terpisat2 tertanya-tanya...nk bli apa plak? tp dalam terpinga2 tu aku nampak signboard kedai kek...hehehhe dia bli kek besday aku...yey..yey..yey...apa la mr hubby ni...nk wat suprise parkingla jauh sikit...

so ni la keknya...budak dua ni la yang over...dua2 tanya...ni besday abang ke? ni besday adik ke? aku YA kan jelah..memang tiap hari, tiap2 minggu, tiap2 bulan besday budak berdua ni...


0 comments:

Post a Comment