Lapor Diri

salam semua......

On 16 Dis 2010 aku dh bangun pepagi...time tu masih tdo umah mak mertua aku sb umah kami blom siap sepenuhnya..... maklumlah barang blom diangkat dari johor n proses me'make-up' rumah blom selesai...eh ada ke word me'make-up tu.... bleh ah ek... asal fhm maksud yg aku nk sampaikan.... so MIL aku tanya nk g mana pepagi ni?... hehehhee mak jgn gelak tau.. saya nk g SJKT Rawang....

my hubby yg time tu kena chicken pox pn trpksa rela ikut aku... (next entry aku citer plk pasal chicken pox) dgn brtepek calamine losyen kat leher n muka kmi pn pegi la sana..... smpi je kt skul tu ada la 1 citer nk story ni....

my hubby x mo teman aku sb dia segan... segan napenye.... hehehehhe dia segan sb calamine lotion yg brtepek tu sama cam penghuni kt SJKT tu...korang paham x citer aku? paham2 kan ler ye....

memula niat nk tinjau2 jek... sumpah !!!! aku x trniat pn nk lapor diri... saje2 je pergi.. tp ble sampai laen plk citer... kat opis tu ada la GB (guru besar) yg bakal pindah...(oooo diaorg bakal dpt gb baru rupanya) pastu penyelia petang n adalah 2-3 org lagi kt opis tu...... tup..tup... dia trus suh aku tulis kat buku lapor diri... aik..aku surat pn x de...tp rupa2nya diaorg dh dpt dh surat aku tu dr JPS.... trus GB suh pilih nk ajar pagi ke petang..... peggghhhhhh ble pilih tu..... maka dgn mndpt restu dr si hubby yg dok dikejauhan tu aku pn pilih le sesi pagi.....sb ada la info aku dpt yg anak2 india ni kalo kecik sgt diaorg x tau ckp melayu...dlm thn 4 - 6 bru tau... tu yg aku cuak nk ajar ptg tu..... "satu lagi cikgu...29hb ni kita ada 1st meeting ye...jgn lupa datang..." tulah arahan pertama yg aku terima... so 29 dis tu aku bkal brjumpa dgn member2 baru aku.... huhuhu...

nie la gambo skul baru aku.....


to b continue....

0 comments:

Post a Comment