TAKUT........

salam ukhwah.....

So nk share tuk entry ni rasa TAKUT.... sebenarnya aku dh mula rasa takut akan KEHILANGAN... kehilangan org yang tersayang especially dis persons.....


sedeyla sb dr anak dara sampi syakirin dh 5 tahun aku duduk ngan mak n bapak.....n now dh ada sarah....dr kecik mmg diaorg dh jaga anak2 aku.....ntahlah ble ke diaorg survive tnpa atuk n nenek johor..... ke aku yg terlampau pkir yg bukan-bukan......ni la permata hati aku.....

muhammad faiq syakirin (abang) mya sarah faqihah (adik)

semua org tanya ble ke anak ko dok sana...nenek n atuk x de? uisshhh pening gak...tension gak ble pkir2.....for d 1st week selalu gak anak2 tanya...tp myb diaorg x terasa sgt...sbb aku on off jhr n kl....sng citer every week aku blik jhr...... terpikir gak yg x ble survive bkan anak2 sbnrnya tp AKU.......isk...isk...diam2 mmg mengalir air mata aku...tgh taip entry ni pn terasa mcm2 rasa...nk crying2 malu ada anak2 depan nih ha... tgh main terjun2 atas katil....huk..huk.....

next yang aku rasa sedey sgt akan kehilangan insan2 yg dh lama n ari2 brkongsi suka duka di sekolah.......nilah wajah2 yg terpaksa rela aku tinggalkan....gambar yg x de bkn aku x sudi letak tp x jumpa mana pic kalian...maaf ye n jgn kecik hati...namun u'oll ttp di hati......



terima kasih warga skpr.....kenangan manis di sekolah kebangsaan lktp pasir raja akan tetap di hati....U're d best.....bye...bye..... sedey la plak....




0 comments:

Post a Comment