bEsDaY AbAnG- ParT 2

Bila tanya abang nak makan apa time besday abang….PIZZA..tu la jawapan dia.. ok gak tu dah lama gak aku x layan PIZZA (maklumlah tgh proses diet)

tp masalah nye, aku ada plak program teknik menjawab soalan petang tu, tp mereka semua ikut n tunggu dalam kereta sementara aku settlekan kerja aku kat skul..

mr hubby time ni x sihat, so he not in gud mood, tp anak punya pasal LAAYAAAANNNNN…kami pun gerak ke PIZZA kat TESCO, SHAH ALAM

(kat RAWANG dah boring)

sampai jek kat PIZZA, terus tanya abang nak makan apa…. PIZZA la ape lagi..hehehehe betul gak..

kat situ ada button tuk panggil worker dia, so anak2 aku punyalah jakun yang amat (aku pun tergezut gak memula..maklumla kat johor x de)

Berebut2 nak tekan..heheheheh....


Pastu aku order set PIZZA n pastu tambah ngan CHOC VOLCANO

Tu mr hubby tgh order la tu..


Muka boring abang

Sementara tunggu order kami sampai, tetiba abang cakap “mama, bungkus je la, kita kenyang” aduh..aduh… rasa kelakar plak statement dia… mana x nya.. dh la jauh nak pergi, sesampai dia bg tau cam tu…anak2 aku ni kalo dia cakap dah kenyang mmg jangan paksa makan, sure muntah lepas tu..anak korang cam ne? aku pun risau tengok diaorang ni…

Tp pas kena pujuk2 dengan aku (aku x mo la nampak cam mama n papa dia yang lebih2), so dia setuju nak makan tp x mo lelaju…aper2 la bang…


So 1st sampai ialah mushroom sup adik..ye..ye…memang favourite adik tu…


Sedappp tau…hingga menjilat bibir…terliur x?


Memang pandai posing la adik ni..


Menu 2nd sampai…garlic bread fav. mama plak..ni add on sebab kat set yg kami amek ada garlic stix jek


Hahah..punyala lapar sampai lupa nak snape gambo, ble dah tinggal separuh baru teringat…


Aku x puas hati tol ngan PIZZA ni..kat gambo nampak meriah gler, tp ble dapat..hampeh tol..

rasa tertipu plak....

korang spot the diff ek between 2 gambo ni..mana la aku x keciwa…..


And last menu CHOC VOLCANO..yummy..

mmg cam gunung berapi, time ni semua x sabar, tp no..no..no… mama amek gambar dulu ye..


ni untuk adik tau.. x leh bebanyak..pastu adik protes “ala…..adik nak banyak”


Tengok tu…. Dah comot..mmg adik yg banyak makan walaupun semua makanan berasaskan choc adalah fav papa..tp nk buat cam ne..mr hubby kena la mengalah..nk order lagi satu?

Huiisshhh RM9.90 tu satu…


Licin btol pinggan adik


Actually ada dua kali celebration besday abang ni..sebab weekend tu ktorang balik johor pn celebrate lagi….

To be continue kat part 3 ye…

2 comments:

Anonymous said...

cik ika rindu sarah gebu !

mamasyara said...

ika..meh ar dtang umah kami....rileks2 on weekend...

Post a Comment