bEsDaY AbAnG- ParT 1



As-Salam

Waduh!!!!waduh!!! bru ler dapat update setelah dapat jumpa installer telefon aku…maklumlah telefon baru yg lama ni la merangkap kamera aku… rasa x syok plak kalo buat entri tp x de gambo….So ari ni akan ada lebih dari satu entri ye kengkawan…..kira balas dendam ni tau, kalo boring sok sambung la plak ye..hahahah, selamatlah membaca..

So entry 1st nk citer tentang besday abang syakirin 24 febuari lepas…tapi banyak la jugak kronologi2 sblum sampai besday dia… dah bujang dah anak aku tu...mtk pun mtak hadiah bebudak bujang… PSP tu …

adoyai… yang tu x dapek la mama nk bagi bang oiiiii….. duit kereta mama sebulan tu… tp aku janji nt kalo dia dh khatam Al-Quran n dah sunat aku belikan

( so mama kena kumpul duit la ni, Insyallah ye bang, moga murah rezeki mama dapat belikan )

So untuk mengubat hati dia yg x dapat apa yg dia nak, aku belikan dia hadiah yg boleh share ngan adik..heheheh actually bleh jimat kos, sebab apa nt time besday adik pn sure abang mintak lagi

(x aci btol abang, kalo ble tiap2 hari n bulan bessdaaayyyy dia jek)

Langkah pertama aku, online le apa lagi, malas nak pergi kedai, sure lain aku nk beli kang lain plak yang dapat.. so survey punyer survey, aku pun contact la seller yang rupa-rupanya dok Sarawak…

Punyalah jauh.. so kos postage pun meningkat la gak

Sb barang yang aku nak tu x de kat kedai..heheheh apalah barang tu ye…

Jeng..jeng..jeng… aku pun berdebar gak, ari2 tanya mr hubby… “yang, barang dah sampai?”

Eh , pesal tanya dia ek? Sebab aku suh posmen anta kat skul hubby, kalo anto umah kami sure siang x de orang, malas aku nak menapak ke Rawang amek barang kat centre….


So ni la parcel yang dah sampai tu…. Teruja btol anak2 time ni...

(x aci la kalo korang scroll ke bawah…x suspen btol..anti klimaks..hehehhe)


Tp sebelum bukak kena janji jadi gud boy .. x mo notty-notty..


Papa amek kesempatan suh abang cium dia, sebab abang ni susah nk cium orang, tp hadiah punya pasal sanggup tu….


Adik pun nak set gak tp x leh kuar ibu jari…heheheh sekali jari telunjuk daaa….. ok la tu dik…

papa betulkan tangan adik..hehhehehe


Aktiviti yang ditunggu2 dah tiba….adik plak lelebih....

wah dah nampak sikit tu..apa gamaknyer yer


So ni la yang aku bli untuk anak2 aku… RM299 (include electric pump n postage)


So proses mengepam pun bermula


Ni la pump electric tu


Ada gelongsor tu…heheh mama dia yg over lebih


Dah tukar uniform dah…


Adik plak yang rasmi dulu


lagi gambar main kat kolam


So next entry citer ktorang celebrate besday dia….

0 comments:

Post a Comment