acah engagement day

wah dua entry sekali gus ari ni...
maklumlah balik kampung banyak plak nk story mory... so next story kisah acah ni la.... so ramailer yg datang... acah mmg so beutiful on tht day
(woowww!!!!! kembang la tu....ada duit kecik x..penat dh puji ni..hehheh)
tp betul mmg canteekkkk!!!! so dis adlh pic sekitar majlis tu..


SELAMAT CUCI MATA

ni lah acah tu..
anak mak uda aku
theme: pink & hijau (ala2 english style)



ni plak antara cousin yg hadir..lama x jumpa kan..
(sy dh tag anda semua..plz dont remove..hahahah)


hantaran pihak lelaki & perempuan


cuppies ni la buat anak2 aku merengek...
nak oii hantaran org tu..
tp mmg cantek n chumel...aku pn tergoda



konon2 candid..hahahaha


makin ramai plak join konon2 candid club ni..
kekekke


pakcik2 n bapak


1st time aku nmpak si comel ni sejak dia lahir 6 bln lpas
cucu mak uda aku
NURAIN WADIHA
(betul ke ejaannya tu..x pe la asal ada bunyi)




0 comments:

Post a Comment