ADUUUUSSSSSSS.........

salam ukhwah

isk..isk...isk.... apa ni pepagi dh sedey2 ni? mana x sedeynya pepagi bangun tgok umah mak aku bersepah2...WHHHAAAATTATTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ada perompak masuk umah, mmg trgezut gle time tu..pepagi dah kecoh....mak aku pagi tu menggigil n bapak aku nmpak risau (kesian org tua tu) mr hubby paling tension sb bnyk barang dia hilang!!!!!" cam ne ni, kerje sekolah banyak...!!!!!!!" nilah antara barang2 yang hilang:

  • camera DSLR nikon mr hubby merangkap akunyer waaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • laptop hubby n adik aku
  • external hard disk mr hubby
  • handbag aku n adik aku
  • H/p aku (samsung omnia)
  • h/p adik aku (nokia n sony)
  • h/p bapak aku (nokia)
  • blood preasure test (tu pn dia ambik, nk wat pe ntah..cek darah dia....ble nk mamposs)
  • duit
penat kami perah tenaga cari duit ... senang2 jek diaorg ambil rompak kan..... apa perasaan diaorg ble ambik barang orang.... mak aku mtk... saper2 yg bleh bantu kami dapatkan semula barang kami tolonnnggglahhhhh!!!!!! merayu sangat2 ni...... jumpa orangnya lagi bagus.. ganyang dia cukup2..aku plak mtk dia ganti balik kerugian kami....bilik lain dia x masuk tp bilik acu dia geledah abis tp boleh anak dara tu x perasan...ambek hp kt sblah kepala pn x perasan...nasebla dia x apa2 kan adik aku tu...bahaya btol!!!!!!
actually umah mak aku ni mmg dh bape kali... dulu x de grill pastu dah pasang tp tetap masuk gak... ntah dh bape kerugian kitaorg... ribu-riban lah gak...pernah sekali bapak aku dpt duit catering dlm riban2 gak.. so nk masuk bank time tu x de mesin cash deposit lg... n mlm tu gak lesap
sampai bapak aku nk pasang CCTV...x smpat pasang lagi dh kena lagi....
laptop mr hubby plak dh masuk kali kedua nih... aku paling sayang gambo anak2...keje sklah lantak la...gambo2 tu mana nk cari..tu la kenangan kami satu keluarga.... yg upload kt blog n facebook bkan banyak pn...kuang ajo...kuang ajo.... aduuuuusssss...akunyer handy cam ilang, digital camera pn hilang..... dugaan btol....

entry ni mmg x de gambo.. sb apa... sb dh x de gadget aku nk ambik gambo... semua aku dh sedekah..(sedekah ke? tak..tak..tak....mana ble sedekah..banyak cantik!!!!)
hahahahahahahah!!!!!!!

ni aku bru dpt no telefon ustazah dok kat Melaka ni..
katanya ble tolong carikan brg ilang (kira perkhidmtan LOST n FOUND ni)
mak aku ajak pergi sekarang gak....so kitaorg tgh siap2 lah ni nk g MELAKA
(sanggupkan....)
nt aku bg tau apa ustazah tu buat....

so 1st benda kena buat adlh..
bli hp la....ada 4 tu kena bli... ble dpt murah x agaknya ek
pastu lappy mr hubby... x leh hidup tnp lappy bnyk keje nk buat
camera? x yah la dulu... cr tlfon ada camera dh la...

doa lah yang terbaik untuk kami sekeluarga ye.....
wasalam...


ni lah gadget kami yg hilang... (nk gak tepek gambar)
skdar gamba contoh jek....
kami nyer da buruk tp cukup bermakna tau....
gambar semua ihsan dr internet jek...
copy n paste

h/p aku



h/p acu


lappy mr hubby n ateh

h/p atok aji
h/p acu
(wah dua ke hp acu)
DSLR Nikon kami... huk..huk..huk...



0 comments:

Post a Comment