SjKT : KaWaN2


salam maulidurasul
(rasanya belum terlambat lagi)

ari ni lepaking kat umah mak mertua
mak tengah masak aku plak berblogging2 (x patut btol menantu)
tapi korang kena ingat akulah menantu kesayangan dia dunia akhirat tau
(kah..kah... berani siot buat kenyataan)
x caya? kena caya beb..hubby aku 2 beradik jek
adik dia gurl, so sampai mati le aku menantu kesayangan pompuan dia
betul x?heheheheh kan..kan..kan...

so ari ni aku trgerak nk tunjuk kawan2 aku kat sjkt
bukan apa, godeh punya godeh lappy bapak mertua aku ni
nampak plak folder yg x sengaja tersimpan dlm komputer ni
Alhamdulillah...ada gak gambar2 yg blom hilang

so ni adalah kawan aku Hasnizawati @ Eja,
meja dia sebelah kiri aku
n dok kuala kubu
ulang alik dr umah ke sekolah hampir 40km
sian dia....
(ja!!! ko jgn lupa isi g-tukar k)




ni..aku dh tepek gambo dia ari tu tp nk tepek gak lagi....
ni kak siti , dok depan eja asal kelantan
touch n go ngan suami dh 3 thn

dh 6 kali isi G-tukar tp hampehhh!!!!
sian dia jugak



ni cikgu shanti

baru tahun lepas pindah dari petaling jaya
dia selalu mengeluh sb kat sjkt rawang ni ramai murid
kat p.j x ramai so x le serabut



ada sorang lagi mamat tu, cikgu aswar dari kedah dok gombak
tp memandangkan dia lelaki, segan plak aku nk snap gambar dia
nantilah kalo aku dpt curi aku tepek kat sini


so bawah ni la antara cikgu2 yg ada kat skul aku
ni gambar time
latihan kebakaran


gpk koko n guru besar (membelakangkan kamera)
malu nk amek depan2


badan slim jek..
sapa ata susah nk jumpa india badan kurus?




huhuhu...aku lupa nama dia sb ada 3-4 orang yg lebih kurang muka, size badan, ketinggian pn sama
sampai ada 1 ari aku salah orang
aku tanya pasal barang pend.seni
pastu dia kata x tau
aku pn musykil..padahal smlamnya baru kami dok borak2
cikgu tu kata "saya x tau apa2 pasal seni,, cikgu salah orang kot?"
aduhhhh!!!! malu tol aku time tu...

ni Cikgu Thanaseelan kot...hopefully betul la tu
x ramai cikgu lelaki kat skul aku tu
aku nk ingat cikgu ni senang jek, trade mark dia tang perut tu
hahahha!!!! Sir..jgn marah ye...




ni plak barisan orang pejabat sekolah aku
semua melayu, tp india tu cikgu disiplin..nama? hahahah!!!
alasan biasa...x ingat lagi...


menyaksikan demonstrasi kebakaran

ni bebudak pra sekolah
kreatif diaorang menyelamatkan diri dari hujan
yang baju kurung tu pembantu pra sekolah
melayu gak
dok jauh tu..selayang


demonstrasi kebakaran dlm hujan


maaf la ye
aku bukan x mo tag nama,
tapi aku x mo ada yg kecik ati sb aku masih x ingat lagi nama diaorang hehehhe..
ada yg aku dh ingat sikit2 tp takut salah sebut
maklumlah nama diaorg ni punyalah payah aku nk sebut
selalau kena gelak
okay..okey.. cukup
next entry aku citer pasal nama murid2 n nama2 cikgu kt sjkt

0 comments:

Post a Comment